Saturday, November 27, 2010

Damai Kau Disana SAHABATKU...T_T


  • salam, wei ko jgn lupe jemput
    aku g kenduri kawin ko tau,!!
    agak2 bile kah harinye?
  • mmg best padang tu.. pokok tgh tu la yg jd penonton setia team kita haha.. ala lg 1 pdg tanah merah tepi umh ko tu pun kita belasah..
    wei lombong ikan toman pun dh xde kan!! dh jadi perumahan.. igt x anak toman yang kita jala tu, best gile.. skang dh x dpt lg kenangan mcm tu lg.. tu la zaman kecik2.. baby o.t.w.
    cmne kerja? dh stedy skang ni?
  • ko ade2 je.. sblum aku tgglkan alm megah bln 6 thun 98, rmai jugak kwn2 yg aku kenal ms dkt sana, rmai yg dh brjaya.. stiap org kwn2 aku ms tu ade ciri2 yg berbeza dan trsendiri.. tp ko la yg byk mngajar aku jati diri secara tak langsung!! bila aku brhijrah ke klang, aku dpat kengkwn yg best jgk smpi skrg..
    neway aku doakan ko bahagia di samping keluarge, segera bertemu jodoh insyaAllah..
message terakhir dari teman baikku sebelum dia dijemput ILAHI pada malam jumaat minggu lepas - 25 November 2010. Aku telah kehilangan seorang sahabat baik yang aku kenal sejak kecil lg. Dia la teman sepermainan aku..dia la teman sepancingan aku...dia la sahabat baikku..T_T...Semoga kau di cucuri rahmat dan ditempatkn ditempat orang-orang yang soleh...DAMAI LAH KAU DISANA...MUHAMAD FADZLI DAHLAN...T_T



Telah tiba saat waktu kau tinggalkan kami
Kerana takdir Yang Maha Esa telah menetapkan
Sedih rasanya hati ini bila mengenangkan
Kau sahabatku kau teman sejati

Tulus ikhlasmu luhur budimu
Bagai tiada pengganti
Senyum tawamu juga katamu
Menghiburkan kami
Memori indah kita bersama
Terus bersemadi
Kau sahabatku kau teman sejati

Sudah ditakdirkan kau pergi dulu
Di saat kau masih diperlukan
Tuhan lebih menyayangi dirimu
Ku pasrah di atas kehendak Yang Esa

Ya Allah
Tempatkannya di tempat yang mulia
Tempat yang diKau janjikan nikmat
Untuk hambaMu

Sahabatku
Akan kuteruskan perjuangan ini
Walau kutahu kau tiada di sisi

Perjuangan kita masih jauh beribu batu
Selagi roh masih di jasad hidup diteruskan
Sedih rasa hati ini mengenangkan dikau
Bagai semalam kau bersama kami

Moga amanlah dan bahgia dikau di sana
Setangkai doa juga Fatihah terus kukirimkan
Moga di sana kau bersama para solihin
Kau sahabatku kau teman sejati

Telah tiba saat waktu kau tinggalkan kami
Kerana takdir Yang Maha Esa telah menetapkan
Sedih rasanya hati ini bila mengenangkan
Kau sahabatku kau teman sejati

MUHAMMAD FADZLI DAHLAN ~1982-2010~

~E.N.D~

0 comments:

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP