Thursday, March 19, 2009

MU die hard fanz!!!

salam...ok, cerita pertama yang nak aku kongsikan dalam blog aku ni ialah pasal minat aku. Bile cerita pasal minat ni, tentu sekali la pasal hobi kan..hehhe. Banyak sebenarnya hobi aku nih...men game, tido, tgk orang, sepak kucing, music..bla..bla..bla...byk la cuma yang aku betul2 minat sejak dari kecik sampai skg adalah MEMANCING dan BOLA SEPAK. Untuk kali ni, aku nk bercerita pasal minat aku pada bola sepak dan tentu sekali la cerita pasal team favourite aku MANCHESTER UNITED!!!!

actually aku tersangat la frust dengan kekalahan MU kepada liverpool baru-baru nih. Kalah skit je xpe la gak, ni kene sampai 4-1!!! Perghh...panas ati beb!!! nasib baik aku xtengok game tu. kalo x, mmg stress!!! aku rasa aku nih mmg da tahap MU die hard fanz tahap gaban coz aku da xleh nk tinggalkan setiap perlawanan yang melibatkan MANCHESTER UNITED. Then bile MU kalah, benda tu akan effect 'luar & dalam' umpama frust bercinta la...cheewahh...hehh. orang kata frust menonggeng(walaupon da beberapa kali frust bercinta) ...hehehe. tapi betul tau, walaupun aku xrugi ape-ape dengan kekalahan MU, aku akan stress & it takes time to back to the normal. serius!! xtipu... cam kalah judi lak walaupun aku xberjudi...huhhh....cakap pasal liverpool ni kan, sebenarnya aku adalah fanz MU since dari zaman cantona lagi, then zaman beckham and banyak lagi la. Aku betul2 jatuh cinta ngan MU ni pas tgk gol volley cantona masa game MU lawan liverpool. kalo xsilap aku tahun 95-96 kot. sejak dari tu la aku terus ikut and tengok setiap game2 MU.

ok la, aku nak kongsi gak minat aku mengumpul barang2 yang ada cop manchester united nih. ni antara koleksi2 kesayangan aku yg aku kumpul sejak dari dulu lagi. Kalau nk kira kosnya, aku rs da mencecah ribuan RM da untuk mengumpul barang2 nih, tapi sbb minat punya pasal kan...xde hal la. lagipon aku tau koleksi-koleksi aku ni nilainya akan semakin meningkat dari tahun ke tahun. cam beli rumah gak la. cuma aku rasa aku xkan jual kot sbb sayang beb!!! hehh...harap pas ni aku akan menggapai impian aku utk menjejakkan kaki ke old trafford. duit da ada da nk pegi manchester tu cuma....giler apo, xkan aku nk pegi sorang-sorang ke sana...cam sengal je kan....hehehe. yang pasti aku akan stadium old trafford satu hari nanti...VIVA UNITED!!


0 comments:

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP